lunes, 29 de abril de 2013

Rossinyolem!!!

Bones!!!!



El passat dissabte dia 20 d'abril es va celebrar una GRAN festa per a aquest maravellós projecte del que formem part:: el Projecte Rossinyol.

La festa es va anomenar "Rossinyolem" i va ser tot un èxit! Van assistir moltíssimes persones (mentors i mentorats) de tots els pobles on el projecte hi és i l'ambient només el puc descriure amb la paraula GENIAL.

La Hillary i jo vam quedar a Lloret de Mar cap a les 9'15h del matí i vam sortir cap a Girona per arribar allar sobre les 10h o 10'15h. Quan vam entrar amb el cotxe a la plaça Ferrater Mora on ja hi era tothom ens vam posar a riure nervioses perquè ja sentiem que seria un gran dia.

De seguida ens van organitzar i vam poder passar a fer un esmorçar molt bo on tothom es va relaxar i vam començar a parlar els uns amb els altres. A continuació vam fer un joc que es diu el pistoler, on així vam aprofitar per barrejar-nos i coneixer-nos més, aprenent els noms els uns dels altres d'una manera divertida.

Més tard van començar els tallers, la meva rossinyoleta va fer un taller de magia a través de la química i també un altre de robotica, va sortir força contenta i animada i això em va fer molt feliç.
Un cop acabat els tallers ens van distribuir per grups i vam fer diferents activitats, com jo m'encarregava d'un espai de jocs populars m'ho vaig passar genial perquè el grup que em va tocar va ser fantàstic i molt obert, vam jugar al ninja i crec que tots ens vam quedar molt satisfets (ja que de debó ens vam fer un fart de riure), un cop acabat aquest joc que havia estat llarguet vam tots donar voltes per els diferents tallers, ja que els nens i mentors volien probar-ho tot (millor que millor!) i la Hillary que estava ballant funky va venir a buscar-me i ens vam apropar a un taller d'henna que una de les mentorades estava fent.
Un art maquísim i increible.

Tot i així no ens va donar temps de pintar-nos ja que teníem una sorpresa esperant-nos!
Una batucada!!!

I així va acabar l'acte del Rossinyolem amb un ball preciós on tots vam gaudir molt.
Al camí de tornada no podiem parar de parlar de la festa.

Ara ja hem planejat la propera sortida i en breus tindreu més noticies per aquí el blog!


Un peto gegant!

PD: volia penjar algunes fotos però no se perquè em dona error tota l'estona!!! Així que les penjaré a la pròxima entrada que faci!





No hay comentarios:

Publicar un comentario