lunes, 25 de marzo de 2013

Cinema amb la Hillary!

Bones!!!


Bé, com ja diu el títol del text la Hillary i jo l'altre dia vam anar al cinema a veure la pel·lícula "The Host" que es tracta d'un film de la mateixa autora de "Crepusculo".

Certament, no és la millor peli que hem vist a les nostres vides però vam riure MOLT, fins i tot podría dir-se que massa, ja que alguns moments eren molt... deixem'ho en: diferents.
Jajaja!

Vam parlar de com ens havia anat la setmana i notem que cada cop ens anem sentint més unides entre nosaltres, per a mi és una experiència genial perquè quan parlem de les seves coses, visc tot de nou, la meva adolescència i veig les nostres diferències i semblançes, i és realment un temps preciòs.

Tot i que no vaig poder fer una foto de nosaltres (el meu estimat telèfon va tornar a fer de les seves) em va donar temps a fer una foto de les entrades (jajaja... més val això que res).

També vam veure que els llibres que s'han de llegir encara avui dia a l'escola no han canviat gaire (ja que li he pogut deixar el llibre que necessita per a català "Mecanoscrit de segon origen") i és molt macu veure que la Hillary sap molt bé quin tipus d'escola li agrada i quins erros troba a la que hi és. Per a mi com a estudiant de pedagogia m'omple de goig, quan parlem de temes com aquest i veig la seva decisió i la seva maduresa anticipada, és simplement molt grat.

Bé, de moment això és tot, però no us despisteu perquè aviat tornaré a escriure!



Petons!

No hay comentarios:

Publicar un comentario