lunes, 11 de marzo de 2013

I per fí ja ens hem conegut!

Després de tant de temps esperant a que la meva rossinyoleta tornés...


ELS MEUS DESITJOS S'HAN FET REALITAT! 

La Hillary ha tornat de Bolivia amb més força que mai i tot i que ara està molt embolicada per les classes del institut i tot els exàmens que se li venen a sobre, vam trobar un raconet per anar a esmorçar i coneixer-nos una mica.

El matí de diumenge vam anar a una pastisseria de Lloret de Mar a prop d'on viu la Hillary per pendre alguna cosa i parlar de com li havia anat el viatge, de les amistats, de l'institut, dels plans de futur, de la familia...


Una cosa que em va agradar molt de la Hillary és l'empenta que posa a tot, i com té de clar que vol a la seva vida, el seu somni és ser arquitecta i més tard vol viatjar a Itàlia per estudiar alguna cosa relacionada amb el món de la moda.


La Hillary dibuixa models i dissenya roba en el seu temps lliure, jo això ho trobo fascinant ja que jo no soc de dibuixar, sinó d'escriure. Penso que això pot unir-nos molt a ambdues ja que el fet que ens agradin coses diferents farà que aprenem molt l'una de l'altra. 


Lamentablement no vam fer cap foto, però hem pensat que podríem anar als Jardins de Santa Clotilde a fer-nos fotos ja que la Hillary té com a regal de nadal una camera de fotos mooooooooooolt guay i així la estrenem juntes! 



Petons i fins aviat!!



Tamara. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario